W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Zarząd Morskich Portów Szczecin
i Świnoujście Spółka Akcyjna

ul. Bytomska 7
70-603 Szczecin
 
tel. (+ 48 91) 430 8221, 430 8222
tel. (+ 48 91) 462 34 12
e-mail: info@port.szczecin.pl
strona internetowa: www.port.szczecin.pl

Skrytka ePUAP: /ZMPSISSA/SkrytkaESP

adres ADE do e-Doręczeń: PL-89703-83195-UFGRC-20

NIP: 955-18-89-161
REGON: 811649448

Wnoszenie spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Spółce Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. regulują: Regulamin Organizacyjny Spółki, Instrukcja Kancelaryjna oraz Instrukcja ochrony informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
Przy załatwianiu spraw należy stosować najprostsze, najbardziej celowe i najbardziej ekonomiczne formy, dostosowane  do rodzaju spraw i obowiązujących przepisów. Załatwianie spraw może odbywać się ustnie lub pisemnie. Formę ustną należy stosować, gdy nie zachodzi potrzeba pisemnego udokumentowania sprawy.  Forma ustna w sprawach indywidualnych może być stosowana w przypadkach, w których przemawia za tym interes strony, a przepisy prawne nie stoją temu na przeszkodzie. Pisma kierowane do Spółki można przesyłać listownie lub składać osobiście w Kancelarii, mieszczącej się w siedzibie Spółki, ul. Bytomska 7, 70 – 603 Szczecin, w godzinach 7.00-14.30.
Dopuszcza się  przyjmowanie i wysyłanie korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku korespondencji zawierającej dane osobowe, dla ich właściwego zabezpieczenia należy stosować przepisy o ochronie danych osobowych.
W zakresie trybu rozpatrywania i załatwiania spraw obowiązują terminy wynikające z Kodeksu postępowania administracyjnego.

Powiadom znajomego